Public Services & Government

Przekształcanie działań publicznych za pomocą technologii cyfrowej

Masz pytanie?

Chcesz do nas dołączyć?

Grafika symbolizująca sektor usług publicznych i rządowych.

W dobie szybkiego rozwoju cyfrowego technologia zmienia sposób, w jaki rządy wchodzą w interakcje z obywatelami, świadczą usługi i angażują społeczeństwo w procesy demokratyczne. Ta cyfrowa rewolucja nie tylko zmienia sposób, w jaki obywatele uzyskują dostęp do usług publicznych, zmienia również samą strukturę administracji publicznej i zarządzania. Od inicjatyw e-administracji po projekty otwartych danych i rozwój inteligentnych miast, wpływ technologii cyfrowej na działania publiczne jest ogromny.

ALTEN, ekspert w dziedzinie technologii cyfrowych generujący wpływ w sektorze publicznym i rządowym

Jako ekspert w dziedzinie technologii cyfrowych, ALTEN zapewnia usługi o wysokiej wartości, zarówno pod względem szkoleń technologicznych, jak i doskonałości usług. Od ponad 30 lat jesteśmy aktywnym liderem w sektorze administracji publicznej.

Grafika ilustrująca usługi administracji publicznej.
Grafika ilustrująca trendy rynkowe w sektorze e-administracji.

ALTEN jest partnerem rządów i służb publicznych na całym świecie i zapewnia swoje doświadczenie w opracowywaniu dużych projektów systemów informatycznych obejmujących różne środowiska technologiczne. Co więcej, ALTEN utrzymuje stabilną strategię partnerstwa technologicznego z podmiotami takimi jak Oracle i Microsoft, które pomagają nam wspierać wszystkie etapy cyklu życia systemu. Takie partnerstwa mają na celu rozwój i utrzymanie lub koncentrują się na wspieraniu niezbędnej infrastruktury.

ALTEN współpracuje z ponad setką organizacji, zarówno w administracji państwowej, jak i regionalnej i lokalnej, zatrudniając ponad 400 specjalistów aktywnie zaangażowanych w ich codzienną działalność.

ALTEN w branży usług publicznych i administracji rządowej:

9 000

konsultantów cyfrowych

20+

krajów

Historie naszych sukcesów

Podejście AGILE przynosi wiele korzyści, w tym wyższą jakość, większą przejrzystość, ograniczenie ryzyka i możliwość korygowania kursu, aby dotrzymać terminów i budżetu. ALTEN wprowadził tę metodologię w rozwoju aplikacji dla e-administracji dla ministerstwa finansów jednego z krajów europejskich.

Obecnie sektor publiczny stoi przed poważnym wyzwaniem związanym z projektami inwestycyjnymi: w jaki sposób może skutecznie reagować na potrzeby użytkowników w kontekście malejących środków budżetowych? ALTEN wykorzystuje swoje umiejętności techniczne i organizacyjne oraz wiedzę funkcjonalną, aby wspierać Ministerstwa Obrony krajów europejskich w modernizacji całego sprzętu radiowego.

Władze lokalne wykorzystują nowe zastosowania cyfrowe do łączenia infrastruktury i urzędników w celu poprawy świadczenia usług i atrakcyjności regionów. ALTEN wspiera twórców rozwiązań dla połączonych miast i władz lokalnych, których celem jest umieszczenie uczestnictwa obywateli w centrum koncepcji inteligentnych miast.

Zarządzanie rozwiązaniami informatycznymi w złożonym i stale zmieniającym się środowisku organizacyjnym nigdy nie jest łatwe. ALTEN jest odpowiedzialny za zarządzanie wszystkimi systemami informatycznymi, infrastrukturą i systemami komunikacyjnymi dla Ministerstw Przemysłu krajów europejskich i wdrożył metodę Kanban w celu obniżenia kosztów operacyjnych.

KLIENCI ALTEN GROUP

Rządy

Australii, Szwajcarii


Ministerstwa

Ministerstwo Obrony (Wielka Brytania), Ministerio de Defensa (Hiszpania), Ministerio de Industria, Turismo y Comercio (Hiszpania), Ministerio de Hacienda y Administraciones Publicas (Hiszpania)

Operator usług

Groupe La Poste, Gruppo Poste Italiane, Fondo de Garantia Salarial, Registradores de España