Zespoły wsparcia administracyjnego

Zespoły wsparcia administracyjnego są fundamentem, dzięki któremu ALTEN Polska może się rozwijać!!

Dołączając do ALTEN Polska, otrzymasz szansę pracy w dynamicznym i stymulującym środowisku, w którym rozwój osobisty towarzyszy zawodowemu, a doświadczenie zdobywa się dzięki współpracy nad istotnymi projektami. Wierzymy, że siłą napędową postępu jest autonomia i poczucie obowiązku, dzięki którym dochodzi się do najlepszych rozwiązań.

Wsparciem administracyjnym zajmuje się u nas pięć działów: HR, Employer Branding & Marketing, Finance, Administration and IT Support.

Dołączając do ALTEN, dołączasz do organizacji, która nieustannie ewoluuje. Organizacji, w której cenimy Twoje kompetencje, darzymy zaufaniem i powierzamy ambitne zadania. Dbamy, aby dzięki szkoleniom wyposażyć Cię w niezbędne narzędzia i umiejętności, pomagające zachować skuteczność na dynamicznie zmieniającym się rynku.

33%

kadry operacyjnej to zespoły wsparcia administracyjnego

5

działów

22%

pracuje w ALTEN Polska
5 lat lub dłużej

dlaczego my?

Zarządzanie przepływem informacji, dokumentów, organizacja eventów wewnętrznych czy onboarding nowych pracowników – to tylko niektóre z wyzwań, jakie stoją przed zespołami wsparcia administracyjnego. Koordynacja działań organizacji to ich zadanie.

Podążaj ścieżką kariery skrojoną na miarę Twoich potrzeb. Odpowiedzialność i samodzielność to cechy, które wysoko cenimy w ALTEN Polska. Rozwojowi kariery będą towarzyszyć nowe obowiązki oraz opieka nad zespołami, z którymi będziesz współpracować.

ALTEN Polska zapewnia stymulujące środowisko pracy, w którym współpraca jest ceniona wyżej niż współzawodnictwo. Nasza kultura organizacyjna opiera się przeświadczeniu, że cele osiąga się dzięki drużynowemu podejściu do ich realizacji.

Jako odpowiedzialny pracodawca, przywiązujemy dużą wagę do polityki równości, różnorodności i solidarności. Wspieramy naszych partnerów biznesowych w  dążeniu do zielonej transformacji, zaś nasi pracownicy angażują się w liczne inicjatywy charytatywne.

OPINIE NASZYCH PRACOWNIKÓW

« Praca w ALTEN Polska jest niezwykle inspirującym i satysfakcjonującym doświadczeniem. W ciągu ostatnich 5 lat miałam możliwość eksplorować różne obszary działalności firmy, a także rozwijać się zawodowo, przechodząc przez różne stanowiska. Zajmując się m.in. onboardingiem, odkryłam, że ALTEN Polska nie tylko aktywnie wspiera rozwój swoich pracowników, ale także dostrzega i docenia ich indywidualne talenty, umożliwiając im osiąganie własnych celów zawodowych. »

Patrycja
Employer Branding &
Onboarding Process Coordinator

« To za co cenię ALTEN Polska to atmosfera jaką tworzą ludzie w firmie, dzięki temu łatwiej podjąć codzienne wyzwania jakie stawia praca. Możliwość ciągłego rozwoju pozwoliła mi przejść ścieżkę od stanowiska Junior Administration Specialist, które objęłam w 2017 roku, do roli Billing Supervisora. »

Ewelina
Billing Supervisor

« Jako Senior HR Manager z 10 letnim doświadczeniem w naszej firmie, z dumą patrzę na zespół ALTEN Polska, który cechuje nie tylko wysoki poziom zaangażowania ale i profesjonalizm i zespołowe podejście do  realizowanych projektów. Razem budujemy kulturę organizacyjną opartą na zrozumieniu, szacunku, współpracy i wzajemnej inspiracji do osiągania najlepszych wyników. »

Aleksandra
Senior HR Manager

Gotowy na rozpoczęcie przygody z ALTEN Polska ?